SSS (SIKÇA SORULAN SORULAR)


1.Üye olmalı mıyım? Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Viis sitesine üye olmadan alışverişinizi yapabilirsiniz.Bunun yanında online sipariş takibi yapabilmeniz, gerekli durumlarda müşteri temsilcilerimizin sizinle iletişime geçebilmesi ve üye olmanın avantajlarından yararlanabilmek için üyelik oluşturarak alışveriş yapmanızı öneriyoruz.

2.Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifrenizi unuttuğunuzda, yeni bir şifre oluşturmak için üye girişi yaptığınız ekran üzerinde bulunan “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayınız. Sitemize üye olurken kullandığınız e-mail adresinizi girdiğinizde, yeni şifrenizi oluşturabilmeniz için gerekli bağlantı kayıtlı e-mail adresinize gönderilecektir. Yeni şifreniz 6 ila 8 karakter uzunluğunda olmalıdır.

3.Şifremi değiştirmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Şifrenizi değiştirmek istediğinizde, öncelikle e-mail adresiniz ve mevcut şifrenizle üye girişi yapınız. Daha sonra “Hesabım” bağlantısındaki “Profilim” sekmesinde “Şifre Değiştir” butonuna tıklayınız. Açılan bölümde önce eski şifrenizi, daha sonra 2 kez yeni şifrenizi girerek şifrenizi değiştirebilirsiniz.

4.Üyelik bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Profilim” sekmesine tıklayarak, tüm üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

5.Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?
E-mail adresiniz ve şifreniz ile üye girişi yaptıktan sonra, “Hesabım” bağlantısı altındaki “Adreslerim” sekmesine tıklayarak, mevcut adreslerinizi görebilir, düzenleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz.

6.Sipariş oluşturduktan sonra siparişime yeni bir ürün ekleyebilir miyim?

Siparişiniz oluşturulduktan sonra siparişe herhangi bir ürün eklemeniz mümkün değildir.

7.Siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
Üye girişi yaparak sipariş oluşturduysanız;
• “Hesabım” bağlantısındaki “Siparişlerim” sekmesine tıklayınız.Açılan ekranda tüm geçmiş ve güncel siparişlerinizin durumunu görebilirsiniz. Detaylı incelemek için, ilgili siparişin yanındaki “Detay” bağlantısına tıklayabilirsiniz.
Üye olmadan sipariş oluşturduysanız;
• Sayfanın alt bölümünde bulunan “Sipariş Takibi” bağlantısına tıklayınız.Açılan ekranda sipariş numaranızla birlikte e-mail adresinizi veya cep telefonu numaranızı girerek, siparişinizin durumunu görebilirsiniz.

8.Siparişim ben yokken gelmiş ne yapmalıyım?
• Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.

• 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz Viis’e iade edilir.

9.Kargomu benden başka bir kişi teslim alabilir mi?
Siparişlerinizi kimlik ibrazı ile soyadı tutarlılığı olan birinci dereceden yakınınız teslim alabilir.Teslimat adresinde paketinizi teslim alan kişinin imzası istenecektir.

10.Satın alım sonrası adresimi değiştirebilir miyim?
Kargoya teslim edilmemiş olan siparişlerinizde, promosyon ve indirim dönemleri dışında adres değişimi yapılabilir.

11.İnternet sitenizde alışveriş yapmak güvenli mi?
Sitemizden yaptığınız alışverişlerde kredi kartı ve  ATM/debit kartı bilgileriniz yalnızca sipariş işlemi gerçekleştirilirken kullanılır ve kesinlikle veri tabanında kayıtlı tutulmaz.Sitemizde güvenli olarak alışveriş yapabilmeniz için GlobalSign SSL sertifikası kullanılmaktadır. Bu sertifika dünya çapında kredi kartı güvenliği için kullanılmaktadır.

12.Sepetimdeki ürünlerin bekleme süresi ne kadar?
Sepetinize eklenen ürünler sipariş oluşturulana kadar sepetinizde tutulur.Ancak ürünle ilgili herhangi bir rezervasyon işlemi yapılmadığından, ürün bir başka müşterimiz tarafından satın alınabilir ve ürün stoğu tükenebilir.

13.Ödeme ekranında hata alıyorum, ne yapmalıyım?
Ödeme ekranında bilgilerinizi girip onayladıktan sonra, kredi kartı veya ATM/debit kartınızla yaptığınız işlem çeşitli nedenlerle onaylanmayabilir.Bu durumda;
• Kartınızın internet alışverişlerine açık olduğunu kontrol ediniz.
• Kartınızın kullanıma açık olup olmadığınız kontrol ediniz.
• Kartınızın limitinin yeterli olduğundan emin olunuz.
• Kart ile ilgili istenen bilgileri doğru girdiğinizden emin olunuz.
• Kartınızın son kullanma tarihinin geçerli olup olmadığını kontrol ediniz.
• Sanal kart kullanıyorsanız, limitinizin yeterli olduğundan emin olunuz.
Yukarıda belirtilen durumlar dışında, lütfen bankanızdan destek alınız.

14. Viis üzerinden hediye gönderimi yapabilir miyim?
Evet.Hediye gönderimi için sepet sayfamızda dilediğiniz hediye notu ve/veya ambalajı seçip ödeme sayfasına gidebilirsiniz. Seçmiş olduğunuz hediyenin ebatlarına en uygun hediye ambalajı kullanılacaktır.E-faturanız belirlediğiniz mail adresinize gönderilecektir.Ödeme sayfasında teslimat adresi bölümüne hediyeyi alacak kişinin bilgilerini girmeniz yeterli olacaktır.Herhangi bir hediye notu veya ek talepleriniz için [email protected] mail adresimizden veya 05338578447 numaralı müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.

15. Ödemeyi nasıl yapacağım? Ödeme seçeneklerim nelerdir?
Viis sitesinden yapacağınız alışverişlerinizde online alışverişe açık dilediğiniz bir bankanın kredi kartını veya ATM/debit kartını kullanarak ödeme yapabilirsiniz.Kart numaranızı girdikten sonra bankanıza ait özel taksit seçeneklerinden yararlanma imkanınız olacaktır.

16. Online siparişimdeki ürün ya da ürünleri değiştirebilirim?
Ürünü aldığınız markaya ait mağazalarımızdan birine gelerek ya da ürünü size teslim eden kargo firması ile iletişime geçerek ürün değişiminizi yapabilirsiniz.Promosyonlu yada outlet ürünlerinin değişimi yapılamamaktadır.
 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR